آیا می نفروپاتی فشار خون و نفروپاتی دیابتی را وادار به ارومیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا می نفروپاتی فشار خون و نفروپاتی دیابتی القا اورمی؟ پاسخ مثبت است، هر دو آنها را می اورمی بدون کنترل خوب شود. کارشناسان اشاره کرد که بسیاری از عوامل دیگر می تواند این بیماری را القا، به ما نگاه دارند با هم وجود دارد.

1 15 درصد از بیماران مبتلا به فشار خون بالا ممکن است به اورمی به طور مستقیم منجر شود. بر اساس آمار سال 1998، در چین هستند، 10٪ از افراد مبتلا به فشار خون بالا است که به یک معنی در هر ده نفر مبتلا به فشار خون بالا است و 1.5 از آنها به این بیماری منجر می شود وجود دارد.

2 30 درصد از بیماران دیابتی ممکن است به اورمی به طور مستقیم منجر شود، بر اساس آخرین تحقیقات، آن را یکی از عمدتا دلایل است که می تواند این بیماری ایجاد شود. بنابراین اگر شما دیابت دارید، به آن توجه.

3. بیماری کلیه دلیل اصلی است، تقریبا همه از بیماری مزمن کلیه به پایان خواهد رسید تا با اورمی. بنابراین برای بیماران مبتلا به CKD، مهم ترین چیز است برای دریافت درمان مناسب در زمان.

4. آمار نشان می دهد که عفونت عفونت دستگاه ادرار به ویژه همچنین می توانید اورمی القاء، به طوری که آن را نادیده بگیرد. توجه به جزئیات زندگی خود را، اگر شما بروید ناراحت کننده کاهش به یک بیمارستان معمولی به موقع است که می تواند به شما کمک کند برای کنترل بیماری خود را.

5. بر اساس برخی از تحقیقات، بعضی از داروها نیز می تواند اورمی القاء اگر شما آن اشتباه. حدود 25٪ بیماران مبتلا به نارسایی کلیه با داروهای نفروتوکسیک مرتبط است، بنابراین هرگز هیچ دارویی را پیش از پزشکان خود را که مراجعه می کنید.

6. همچنین با سن مرتبط است. همانطور که همه ما می دانیم که کلیه ما تابع جبران قوی، بزرگتر شدن ما، این کاهش عملکرد خواهد شد، می تواند نیاز طبیعی بدن ما را حفظ اما هیچ انرژی برای مقاومت در برابر بیماری های دیگر.

از مطالب فوق، ما می توانید ببینید که فشار خون که بالا و دیابت به طور عمده از عوامل است که می تواند اورمی القاء می باشد، بنابراین من امیدوارم که شما می توانید به توجه بالا به آنها پرداخت اگر شما در وضعیت مشابه می باشد. برای اطلاعات بیشتر، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

آیا می نفروپاتی فشار خون و نفروپاتی دیابتی را وادار به ارومیه





:: برچسب‌ها: نفروپاتی فشار خون، نفروپاتی دیابتی ارومیه ,
:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: